اعزام حسابدار:

با اعزام حسابدار و تامین نیروی انسانی با تجربه و متخصص ، مدیران میتوانند با دید آگاه تر نسبت به امور مالی و مالیاتی اهداف خود را پیش ببرند و تمرکز بیشتری روی سایر امور داشته باشند.

حسابداران ما در کنار خدمات، به آموزش و بروز رسانی اطلاعات جدید قوانین مالی و مالیاتی نیزاشراف دارند.

شرکت ما بر اساس موقعیت مکانی سازمان شما و متناسب با نیاز مالی سازمان، متخصص ترین حسابداران را به صورت پاره وقت و تمام وقت به شرکت شما اعزام می کند.

با استخدام حسابدار پاره وقت و تمام وقت، ۱۰۰% اطلاعات شما برای پیشبرد تخصص سازمان شما استفاده می شود و مدیریت هوشمندانه تری بر امور خود خواهید داشت.

 

حسابداری یک علم بسیار مهم برای مدیریت امور مالی شرکت ها است.

وجود یک حسابدار حرفه ای در یک شرکت می‌تواند حتی شرکت و مجموعه را از ورشکستگی نجات دهد.

با توجه به اینکه ممکن است بعضی از مدیران عامل ،اطلاع کافی از قوانین پیچیده مالی نداشته باشند، نیاز است که حتما از خدمات حسابداری حرفه ای استفاده کنند.

 

با اعزام حسابدار مسلط و حرفه ای، می‌توانید بدون اینکه نیاز به استخدام حسابدار به صورت دائمی‌داشته باشید، این مشکل بزرگ را حل کنید.

وظایف حسابدار اعزام شده به شرکت برای انجام امور مالی

از جمله وظایفی که می‌توانند توسط یک حسابدار حرفه ای در شرکت انجام شوند، شامل موارد زیر هستند.

 

1-بررسی وضعیت مالی یک کسب و کار و تهیه گزارش های سود و زیان

2-تهیه سندهای مربوط به حسابداری یک شرکت و کسب و کار

3-ایجاد کدینگ های استاندارد برای حساب های مختلف

4-تهیه بودجه فروش در یک کسب و کار و نقدینگی و دارایی

5-ارائه گزارش های لازم به بانک ها جهت افزایش اعتبار در بانک

6-کمک به دریافت تسهیلات و وام از بانک ها

7-تهیه اظهارنامه های مالیاتی به بهترین شکل ممکن

8-تهیه گزارش های مبنی بر بهای تمام‌شده کالا و خدمات

9-اجرای سیستمی واحد مالی با کمک نرم افزارهای استاندارد

اعزام حسابدار

اعزام حسابدار

خدمات حسابداری چیست؟

حسابداری دامنه گسترده ای از خدمات می باشد که در حوزه مدیریت امور مالی و کسب و کار انجام می گیرد.تمام خدمات مرتبط به خدمات مالی در مشاغل خدمات و امور حسابداری و حسابرسی را در بر می گیرد و حسابداری با آن ها به شکل مستقیم ارتباط دارد.

مشاغل،کسب کارها،شرکت ها و سازمان ها می توانند موسسات و اکادمی های حسابداری قرارداد بسته و از  خدمات حسابداری،حسابرسی،مشاوره ها و … استفاده نمایند و امور مالی خودر را به افراد دارای تخصص مربوطه بسپارند و به بهترین نحو در زمینه مالی پیش بروند.

برای پیش روی کار ها به صورت استاندارد و طبق قوانین و آسودگی خاطر مدیران کسب و کار ها و شرکت ها از اشخاص و شرکت هایی در زمینه مورد نیاز که دارای سابقه و تخصص کافی است استفاده نمود.

شرکت حسابداری حافظان حساب

تیم ما متشکل ازحسابداران متخصص و با دانش فنی بالا می باشد و میتواند با اعزام حسابدار به شرکتها به پیشرفت و رشد آنها کمک بزرگی نماید.